Prensesim 15 aylık ....



Benim güzeller güzeli prensesim bugun tam 15 aylık ınanamıyorum zaman nasılda akıp gidiyor:)
Daha dün gibi hatırlıyorum eşime hamileyim dediğim günü , prensesim yuvamıza bereketi ve huzuru ile geldi çok şükür rabbime . bazen derinlere dalıyorum ve onsuzluğu düşünüyorum düşüncesi bile insanı mahvediyor. rabbim herkesin çocuğunu bağışlasın valla onsuz yapamam o benim herşeyim ya güzel kızım benim :) hamile olduğumu öğrendiğimde inşallah erkek olur demiştim yok ya kız çocuk çok başka imiş cilveler nazlar bir anne demesi var beni mest ediyor resmen zilloş :)

buaralar kelimeleri konuşuyoruz onunla arabada gidip gelirken :) he buarada zeyno iki aydır kreşte işyerime yakın sabah beraber gidip akşamda alıyorum arabamızla :) iyikide vermişim diyorum daha bir farklı oldu ordan sonra, öğreniyor tamda öğrenme zamanı zaten.
yemek yedıkten sonra eline peçete alıp ağzını sılıyor babasının benım hepımızı dolanıp ağızlarımızı siliyor:) an-ne , ba-ba, de-de, ha-ya:), ay-yah (allah), cici :) gayet iyiyiz maşallah :)

saçlarımız maalesef hala çok sık değil hatta toka bile takamıyoruz :) gören herkez kazıt daha sık çıkar dıyor babasıda bende oralı değiliz yok olmaz diyoruz:) çıkar ya köku onda nasılsa:)

kızımı cok ama cok sevıyoruz o bızım canımız herşeyimiz rabbim sağlıcakla uzun ömür nasib etsin prensesime inşallah :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Babalı Kızlı Çiğköfte

ELiF'min #enmutlu gününden ...

2021 Abant Gezi’miz...